Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Bennekom, Nederland van Peter en Nel Versluijs - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Bennekom, Nederland van Peter en Nel Versluijs - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Door: Peter en Nel

Blijf op de hoogte en volg Peter en Nel

01 Oktober 2016 | Nederland, Bennekom

Deze reis zit al een jaar in de planning, maar we zijn pas de laatste drie maanden actief aan het voorbereiden.
De vluchten zijn geboekt en onze reis gaat op 14 oktober van start.
We vliegen eerst naar Dubai en verblijven daar 2 dagen om te acclimatiseren. Vervolgens vliegen we door naar Perth, aan de westkust van Australië. We gaan daar 3 weken rondtoeren met een camper.
Op 8 november vertrekken we naar Nieuw Zeeland. In een maand tijd zullen we het Noordereiland en het Zuidereiland bezoeken.
Half december keren we terug naar Australië, naar Adelaide. Hiervandaan reizen we langs Melbourne naar Sydney. We hopen daar met het hele gezin op 1 januari het nieuwe jaar in te luiden.

• 31 Augustus 2016 - 21:36

Marleen :

Lieve Nel en Peter,

Er staat jullie weer een geweldig avontuur te wachten! Succes met de verdere voorbereidingen en veel voorpret gewenst. Is jullie gegund na afgelopen jaar! Wij verheugen ons op jullie reisverslag.

Lieve gtoetjes,
    Marleen

• 31 Augustus 2016 - 23:37

Thea:

Geweldig wat jullie gaan dien en zien, we tellen mee

• 01 September 2016 - 17:22

Albertine:

gaat een super mooie vakantie worden komt snel dichterbij

• 01 Oktober 2016 - 19:26

Jolanda Postma:

Wat een geweldige reis hebben jullie in het vooruitzicht. Leuk om jullie te kunnen volgen. Ontzettend veel plezier!!

• 10 Oktober 2016 - 11:57

Ger En Loes:

We hebben de site gevonden en zullen jullie volgen.
    Hele fijne reis gewenst!

• 12 Oktober 2016 - 17:04

Jonne:

Hey lieve Nel en Peter!

Overmorgen avond is het dan eindelijk zover! Jullie trip naar Australië gaat beginnen. Volgens mij hebben jullie een prachtige route uitgestippeld. Ik ben heel benieuwd naar jullie reisverslagen. Pas goed op elkaar en geniet met volle teugen van alles wat jullie gaan meemaken. Super op dit zo samen te kunnen doen. Samen ook met jullie kids en aanhang het nieuwe jaar inluiden. Hoe gaaf is het, dat zij ook allemaal die kant op kunnen komen!?

Wij zien elkaar in het nieuwe jaar!

Dikke kus, liefs Jonne

• 13 Oktober 2016 - 15:07

Werner:

Goodday mates.....

Ik ga jullie volgen, helaas alleen via internet.

Goede reis en veel plezier!

Groetjes
    Werner

• 13 Oktober 2016 - 18:00

Jan En Reino Hoekstra:

Morgen vertrekken jullie voor een fantastische reis. Heel veel plezier!

• 14 Oktober 2016 - 13:19

Danielle:

Lieve Peter & Nel,
    Een hele goede vlucht en super mooie reis gewenst!
    Liefs, Danielle

• 15 Oktober 2016 - 11:13

Lucia:

Hey lieve mensen het avontuur is begonnen.Fijn dat we weer van jullie reisverslag mogen mee genieten.Veel plezier en geniet ervan voor je het weet ben je weer thuis.Gr. En dikke kus

• 18 Oktober 2016 - 19:28

Louis, Annemarie En De Kids:

Veel plezier, geniet ervan en van elkaar en vooral relaxed. Mooie reis toegewenst uit Den Haag!